teman

aku kembali bersama blog kedua...
blog pertama yang aku buat tidak begitu success dengan kecewanya aku berkata... hahhaha~
dulu tak pandai sangat men blog, skunk ok la cikit...
lagipun aku tidak punya teman yang setia untuk menemani aku....
lagipun aku sendiri tidak mahu mencari teman itu kerna pernah berduka...
kini, blog ini menjadi peneman setia untuk aku terus menjalani hari-hari yang mendatang...
mungkin menjadi satu cabaran untuk aku agar aku dapat terus bersabar dalam mengharungi perjalanan ini...
by de way, i wanna thanks to my family for support me to through my life and owiz be my side to give me the strenght...
i lorf my family damn much...

No comments:

JIWA

tercalar dihujung luka kerana jiwa yang berpaling mengejar dunia impian yang kini utama berbanding tempatnya berapa harga yang perlu dibayar...