avatar

pagi yang indah seperti sediakala...
pancaran matahari yang indah mengejutkan aku dari mimpi yang panjang...
wah, ayat...
hahahh~
aku bangon mencari toilet...
heheheh~
erm...
pas 2 kemas2 katil (bukan katil tilam la)...
hehheheh~
then on9 di pagi hari...
memenuhi hari2ku yang suram...
then aku g mandi dan bersiap untuk keluar...
avatar...
itu yang bermain di fikiranku...
sudah lama aku ingin menonton cerita avatar...
untuk sekian kalinya, ianya menjadi nyata...
aku menunggu kehadiran hari ini dengan penuh kesabaran walaupun kadang2 rase fade up gak...
selain tu, takot gak klu2 cerita 2 dah xditayangkan di cinema...
bukan per, tengok kat cinema ni lagi best...
gempak 2...
dengan screen besar...
sound kuat...
air-cond...
hehheehh~
ye r, lame sangat2 aku nak tengok cerita ni...
dulu aku nak tengok cerita new moon, sambungan kepada cerita twilight...
tapi sayang, xkesampaian hajatku itu...
ia terkubur begitu sahaja...
tapi aku maintain jer...
memang ader rase terkilan tapi aku tau bukan semua benda yang kita inginkan akan tercapai dalam dunia ni...
so aku terima jer la..
lagipun dvd berlambak kot...
so aku boleh jer beli sebenarnyer..
hehheeh~
sambung balik cerita tadi...
aku bersyukur, akhirnya dapat juga aku menonton cerita avatar nie...
best cerita dye...
rase nak beli dvd...
nak jadikan koleksi...
pas abis tengok cerita avatar 2, aku pulang ke rumah...
on de way nak tunggu bus 2 papa call..
erm...
dye tanyer khabar aku...
rindunya pada kampung halaman...
rindu yang teramat sangat...
terasa sedih menyelubungi diri nie...
deng... deng... deng...
alangkah indahnya dapat bersama keluarga...
mama, papa, i miss u so much...
hurmmmm.....
selepas 2 aku singgah makan di celup....
celup lagi...
tempat persinggahan yang paling senang, mudah dan cepat...
heheheh~
sedang aku menjamu selera, kak yana menelefonku pula...
bertapa mereka mengambil berat tentang keadaan aku...
aku begitu terharu dengan perhatian yang diberikan...
semua orang akan menelefon aku setiap hari setiap masa...
cuba untuk memberi semangat, perhatian..
mengisi masa terluang aku agar aku dapat terus bertahan....
kini aku lebih mengenali erti sebuah keluarga...
terima kasih semua...
jasa mereka terlalu besar...
tak mungkin dapat ku balas segalanya walau dengan wang ringgit...
ku harapkan yang terbaik agar dapat membahagiakan mereka selamanya...
insyallah, klu ader mase nanti aku akan pulang...
pulang dari mana aku datang...
kembali kepada yang memiliki...

No comments:

JIWA

tercalar dihujung luka kerana jiwa yang berpaling mengejar dunia impian yang kini utama berbanding tempatnya berapa harga yang perlu dibayar...