eco

aku bangon tido jam 10 lebih...
erm, then aku mandi dan sarapan
makan nesvita jer...
malas nak kuar beli sarapan...
lagipun aku bangon pun dan pagi sangat...
hahahhahh~
so dengan kesegaran yang masih terserlah aku membaca bismillah...
sambil menjamu selera aku memulakan kerjaku untuk mengonline...
hahah~ ayat baru...
disamping tu gak, aku menyiapkan kerja eco yang diberi...
tahukah anda apakah itu eco???
economy la...
erm...
sem nie kan aku kene register for subject eco...
so dengan bangganyer aku melayakkan diri ke kelas pn.tun norasida atau pn.aida...
so far, aku menyukai subject nie dan cara pengajarannya...
aku pun suke die gak...
dye menerangkan subject nie dengan baik beserta contoh2 yang senang untuk difahami...
setakat ini aku memahami setiap apa yang diajarnya...
erm, semalam aku hanya menyiapkan tutorial yang diberi oleh pn.aida...
tak banyak pun, hanya sehelai paper...
soalan yang diberikan agak confius tapi ia membantu aku untuk terus berfikir dan belajar untuk memahami apakah yang dimaksudkan dengan ekonomi...
setelah selesai menjawab kesemua soalan, aku mengambil alternatif lain untuk memenuhi masa terluang yang ada...
deng... deng... deng...
apa lagi, tido la....
hahhahha~
erm, bertapa gembiranya dapat melelapkan seketika mata nie...
hilang rase kepenatan yang melanda diri..
hahahah~
ayat poyo tol...
erm, then aku bangon tido dalam jam 5 petang kot...
aku mandi2 dan keluar..
g jalan-jalan kat ecm then bawa kuar duit belanja...
maklum la, duit dan nak abis...
bayar macam2....
duit buku mandarin, buku eco,...
shopping cikit (makanan la)...
hahhah~
then aku balik tunggu bus diperhentian bus seperti biase...
lepas tu, aku singgah celup untuk menjamah nasi setelah seharian menahan lapar...
mana tak nye, pagi aku hanya menjamah nesvita....
lepas tu langsung aku tak makan nasi...
nasib bek waktu g ecm aku sempat membeli donat so sempatlah aku mengalas perut seketika dengan donut...
cian tau...
sob... sob... sob....
heheh~
nak mengada sikit...
biler sampai umah aku lepak2 jap...
malas nak online waktu 2...
then apa lagi, time for sleep...
hahhah~
dengan tahap kerajinan yang melampau, aku menyiapkan diri untuk tido...
alangkah indahnya malam2 ku....
ops...
lupe....
sebelum tido 2 sempat la mama aku call bertanya khabar tentang diriku...
setelah banyak perkara yang malanda diriku, setiap hari kakak, kak yana, papa dan mama menelefonku setiap masa...
lepas aku letak panggilan dari mama, papa pula berada di talian...
erm...
padahal duduk satu rumah 2...
macam2 la keluarga aku nie...
tapi sekarang aku bahagia ada mereka...
aku bangga...
sebab mereka setiaas menemani ku, menjaga aku, menyayangi aku...
walau pernah berlaku bermacam masalah, mereka setia menjadi pendengar yang baik...
setia malayani karenah kecilku...
melayani kenakalanku...
i lorf my family...
muah99999999999999...
hahhahah~
so apa lagi, sambung balik la tido...
hahhah~
tata~

No comments:

JIWA

tercalar dihujung luka kerana jiwa yang berpaling mengejar dunia impian yang kini utama berbanding tempatnya berapa harga yang perlu dibayar...