bored been here

hari yang tersangat bosan actually...
aku xtau nak buat aper sepanjang hari nie..
aku bangon jam 7 then get the bath to go to de college...
aku ada class eco jam 8:30 sampai 10:30 pagi...
then sambung dengan class english jam 10:30 hingga jam 12:30...
then aku kene attend meeting event...
sem nie aku kene organize satu event untuk pastikan aku cemerlang dalam subject event organizing...
so dengan kemalasan yang melanda, aku bergerak ke tempat meeting...
aku dan classmate aku diminta untuk menghantar tiga proposal...
satu dari proposal yang dihantar akan menjadi project aku untuk lulus subject nie...
erm, serabut dengan perjalanan proposal...
budjet pulak asyik lari jer...
xlarat rasenyer nak kejar...
hahhahah~
apa lagi, ketawa la...
erm, we guys ramai2 siapkan ketiga2 proposal itu dengan penuh semangat..
mana tak nyer, nak balik cepat la...
hahhah~
sape larat nak tunggu..
heheheh~
nak dekat kol 3 gak aku sampai umah setelah menyelesaikan tugasan event tersebut...
bukan selesaikan pun, just tolong apa2 yang patut, yang perlu...
erm, event yang mane agaknyer menjadi pilihan hati our chairman...
dengan perasaan yang sedih, aku melangkah pulang kerana aku benci untuk pulang ke rumah sewaku... tersangat malas...
tapi aku gembira sebab dalam bas untuk pulang ke rumah aku duduk dengan sara...
rindu sangat aku kat sara...
lame xjumpe dye....
tapi sayang aku dah xberape mesra dengan dye...
begitu juga dengan dye...
antara kami jelas ada satu jurang yang membuatkan aku dan die kelihatan agak kekok untuk berbicara... erm, sedihnyer... oh, sara...
walau macam 2, aku gembira dapat berjumpe dengan dye...
erm, dye teman terbaik yang aku ada selain dari qeela, fiza, farahin,eqa...
dye merupakan antara salah seorang dari teman terbaik aku...
aku senang dengan dye...
syukur aku dapat kenal dye...
dye orang pertama yang aku kenal selepas aku berjaya melayakkan diri ke college..
hahahha~
i wanna say thanx very much to you because you owiz here accompany me...
owiz understand me and be de best listener...
i'm glad to have u as one of my bestfriend...
hope i can have u as my friend forever until de end...
aku terpaksa meninggalkan sara kerana aku sudah sampai di rumah sewaku...
seperti biase aku harus berjalan kaki pulang ke rumah sewaku...
sampai jer rumah sewa aku terus mengambil tempat di bilik mandi...
bersihkan badan aku yang melekit2 nie...
after dat, aku start on9 dengan menulis blog yang diberi title teman...
heheheh~
bukan per, aku bosan sangat..
xde bende yang nak dibuat...
then malam nie pula aku sambung dengan blog seterusnya...
jadi terhasilah blog ini yang diberi nama "bored been here"
and now, aku nak leave dah...
insyallah, klu berkesempatan aku akan terus menulis di ruangan ini..
wah, seronoknyer...
di sini jer la dapat aku meluahkan segala rase yang ader dalam diri ini...
+lots of lorf from me, xieyaxieqaxie+

No comments:

JIWA

tercalar dihujung luka kerana jiwa yang berpaling mengejar dunia impian yang kini utama berbanding tempatnya berapa harga yang perlu dibayar...