sick

seharian merehatkan diri di rumah...
membangunkan diri pada jam 12 tengah hari...
ah, not feelin well.. (tekanan)
menyegarkan diri seketika bersama curahan air..
lega dan segar badan ini walau hakikatnya hanya tuhan yang tahu...
erm... meneruskan aktiviti selanjutnya (tido)..
hehheh~
hobby utama yang menjadi kegilaan aku... (opppssss)
menerima sistem pesanan ringkas dari si dye (tersenyum)...
rase hilang semua sakit yang tadinya mencengkam badan... (gatal)
ah, tidak kulihat wajahnya sejak pagi tadi... (rindu)....
akhirnya skype menjadi penghubung antara aku dan dye... (thanx)....
keadaan antara aku dan dye semakin pulih...
pertelingkahan yang besar tidak lagi menjadi masalah... (thankful)
segalanya ku letakkan di sudut positif...
walaupun ader sedikit rase yang tidak enak tapi ku cuba memahaminya... (tryin')
aku semakin bahagia dan gembira....
gelak ketawa yang hadir tatkala bersamanya terasa indah... (honest)
ku impikan saat ini untuk sekian lamanya...
semoga terus berkekalan hingga selamanya...
aku senang bersamanya sekarang..
keadaan ku rasakan seperti sudah mula mesra...
setiap kata-kata yang hadir menjadi penawar untuk setiap luka lama...
setiap hari ku rasakan ceria pabila dye ada bersama...
kadang-kala terasa berat melepaskan dye pulang ke rumah...
ingin aku selalu mendampinginya untuk terus bersamanya...
agar tiada jurang dan halangan yang akan memisahkan...
sayang, i miss you la...
ciyes nie, tak tipu...
if you can see it through  my chest, you will now how much you means in my life...
no matter how hard it is, i will here to love you forever...
i give you my words and i hold my promise..
be with you makes me sick and fallen...
truely, i'm in love wif you my dear..
hoping to have you for de whole my life until de end...

No comments:

JIWA

tercalar dihujung luka kerana jiwa yang berpaling mengejar dunia impian yang kini utama berbanding tempatnya berapa harga yang perlu dibayar...