nota

sejak ahad, 31 january 2010 dye demam..
selesema bercampur batuk.. (act like childish)..
tapi dye still ajak aku kuar...
nak spent time ngan aku...
dye bawa aku g makan tengah hari...
bawa aku g jalan-jalan..
megamall, kuantan plaza, kuantan prade ngan teruntum..
then leh lak aku wat hal..
ajak men bowling xnak...
then dah sampai kat tempat men snooker, xnak men lak aku..
dah la tingkat 3 tempat snooker tu...
dye lak tengah sakit tapi still nak bahagiakan aku..
pada mulanya memang nak men snooker then tiba-tiba aku xnak men lak...
mood hilang bile sampai kat tempat snooker....
dye marah tapi tenang jer...
dye xlepaskan kat aku langsung sebaliknyer mendiamkan diri...
dye cube pulihkan keadaan kami...
dye bawa aku turun dari tempat snooker...
then gerak g teruntum..
lapak sane..
bayangkan waktu tu baru jam 2 lebih padahal wayang yang aku ngan dye book jam 4:30 petang..
aku ngan dye xbercakap...
aku akui memang salah aku wat dye cam 2..
xfikir langsung tentang perasaan dye..
dye dah banyak sangat berkorban tuk aku...
banyak yang dye beralah dengan aku...
tapi aku????????
selalu sakitkan hati dye..
wat dye marah, susahkan dye..
buat dye runsing ngan karenah dan perangai aku...
walau macam tu sekalipun, walau bermacam ragam...
dye xpernah merungut even dye sakit...
dye xpernah merungut even dye penat...
dye layan jer karenah kecil aku...
dye sabar jer dengan sikap aku...
bukan aku sengaja nak wat dye macam tu, cuma kadang-kala aku perlu akui yang aku tak boleh lihat dye ngan orang len...
even ngan dak-dak class dye..
biler aku tau jer dye kuar ngan dak-dak umah dye mesti aku dah xde mood...

**********************************************************************************

sayang, ayang sayang sangat-sangat kat sayang...
sumpah, ayang jealous biler sayang kuar ngan orang len even lelaki...
bukan maksud ayang nak kongkong sayang..
sebab tu sekarang ayang cume jauhkan diri ayang..
beri sayang space yang secukupnya...
memberi sayang seribu satu alasan...
sebab ayang xnak terlalu fikirkan tentang sayang..
jujur dari hati ayang...
biler ayang bangun pagi jer, sayang yang ader dalam fikiran ayang...
sayang orang pertama yang ayang cari...
skype ngan telefon yang ayang tengok dulu...
setiap mase terfikirkan sayang...
mungkin mustahil tapi ayang rindu sayang sangat-sangat..
even baru lepas jumpe pun ayang still rase rindu...
xpernah hilang atau habis rase rindu ni biler dapat berjumpe sayang..
sebaliknyer semakin rindu, rindu dan rindu..
makin kuat dan kuat biler sayang xde disisi ayang...
rasa sayang, rindu, dan kasih tak pernah terlepas untuk sayang...
sentiasa ada, bercambah hari ke hari...
acapkali ayang sesak dalam penantian sayang...
andai sayang tau segala rase yang ader di jiwa ayang...
bertapa ia memenuhi ruang dalam diri ini...
kadang-kadang ayang xmakan kat college, ayang tunggu sayang..
walaupun kiter xjanji nak makan sama, ayang xmakan gak...
sebab ayang takot nanti sayang ajak ayang makan tapi ayang dah makan ngan member2 ayang...
ayang xnak sayang kecik hati klu ayang dah makan...
ayang rela berlapar agar dapat makan ngan sayang...
even kadang-kadang ayang memang terpaksa menahan lapar tapi ayang rela..
sebab ayang sayang sangat-sangat sayang..
sumpah ayang sayang sayang..
kadang-kala ayang cakap kat sayang ayang dah makan walhal ayang xmakan lagi..
semua tu ayang wat sebab nak rapatkan sayang ngan dak-dak kelas sayang..
nak rapatkan sayang ngan dak-dak rumah sayang..
yer la, bayangkan sayang asyik ngan ayang jer...
setiap masa ngan ayang..
bukan ayang xnak sayang tapi xnak sayang hilang kawan..
walaupun ayang terasa biler sayang makan ngan member-member sayang tapi ayang sebenarnya sangat gembira hakikatnyer...
sebab ayang tau sayang gembira ngan member-member sayang...
mereka yang sayang kenal dahulu sebelum ayang..
sayang, ayang xtau aper yang akan berlaku andai satu hari nanti kiter perlu cari haluan masing-masing..
ayang xsekuat sayang utuk tempuh semua tu...
sayang tahu kan macam maner ayang???
sayang tau cara pemikiran ayang, sikap ayang, karenah ayang, ragam ayang...
ayang xdapat fikir apa yang bakal berlaku andai itu yang tertulis...
sayang, mungkin ayang xdapat nak luahkan semua rase yang ader...
tapi cukup untuk sayang tau yang ayang terlalu sayang kat sayang...
klu ayang diberi pilihan, insyallah sayang pilihan ayang untuk sepanjang hidup ini...
ayang xpernah sayang sesiapa seperti ayang sayang kat sayang..
mungkin ayang xpernah lakukan apa-apa pengorbanan tuk sayang dan ayang minta maaf untuk itu...
miliki sayang merupakan perkara terbaik yang ayang akan kenang hingga ke akhir hayat ayang...
mengenali sayang cukup untuk ayang sedar yang sayanglah orang pertama yang ayang sayang sebenarnya...
tiada oarang lain sebelum atau selepas sayang...
insan sebelum sayang adalah dusta...
insan selepas sayang bukan pengganti...

TO MY HUBBY: THANX FOR ALL THING U HAV DONE & I APPRECIATE ALL THING DAT U SACRIFICES FOR ME & MY LIFE..

*********************************************************************************

pagi tadi everything berjalan ngan lancar sehingga aku pulang dari kuliah..
tapi aku mula terasa biler dye sekejap timbul sekejap tenggelam...
aku tau dye bz, but at least let me know..
aku hantar mesage dye xbalas..
aku pun mendiamkan diri jer sepanjang class...
biler balik aku on9 tengok dye tengah on9..
aku xkisah tapi dye xsepatutnya biarkan aku tunggu..
so aku anggap jer yang dye tertido sebab tu dye xbalas mesage aku...
dye call skype and ym aku...
aku xjawab ym dye mule2 sebab aku terasa ngan dye..
tapi lastly dye juga yang aku rindui...
so nak atau x, walaupun aku ego, aku tetap perlukan dye..
dye bagitau aku yang dye nak kuar makan malam awal hari nie...
aku pun cam pelik gak..
so aku tanyer la dye kenape... 
dye cakap dye ader keje nak kene siapkan...
mule-mule aku tolak perlawaan dye sebab aku xleh nak terima yang dye kene tinggalkan aku...
dah la semalam xdapat skype...
balik jer makan malam terus dye tido..
so aku hope sangat dye leh teman aku skype hari ni. tapi mungkin bukan rezeki aku..
setelah lama menunggu, aku terima perlawaan dye untuk makan malam...
tapi sebelum tu aku ader bagitau yang aku kene hadir satu perjumpaan..
dye pun xbagi respond yang memberangsangkan dan xbagi aku satu jawapan yang pasti...
sambil aku bergerak ke kedai makan, aku berfikir tentang perjumpaan ini...
so biler sampai kat kedai makan, aku decide yang aku nak pergi minggu hadapan...
so dye pun setuju..
tapi tiba-tiba plan bertukar biler aku balik ke rumah...
aku akhirnya attend perjumpaan itu dan aku terlupa untuk memberitahu dye...
bukan aku sengaja, semuanya secara tiba-tiba...
aku xrancang apa-apa tuk tipu dye atau kuar senyap-senyap tanpa pengetahuan dye...
ye la, balik-balik terus kelam-kabut siap..
we supposed gather at 9:30 malam tapi 10:00 lebih baru sampai...
erm... aku pun bergegas jer la...
tak terfikir apa-apa waktu tu, termasuk dye..
then aku receive one mesage.. (from him)...
xpayah tau la apa yang terjadi tapi cukup untuk aku bagitahu kat cni yang aku bukan sengaja..
manusia kadang-kala lupa untuk melakukan perkara yang wajib dye lakukan sebenarnya...
not every people in dis world are perfect like an angle..
never do mistakes and always right...
people always learn and learn...
tryin to give and make things perfect like wat we want...
for you my dear, i'm just an ordinary girl...
not too good and not too bad...
not a perfect but tryin to make it perfect...
not an angle and not an evil...
i'm so sensitive and u noe dat...
but i noe myself better and more than u noe me...
thanx for your time...

No comments:

JIWA

tercalar dihujung luka kerana jiwa yang berpaling mengejar dunia impian yang kini utama berbanding tempatnya berapa harga yang perlu dibayar...