not feelin' well

hari yang aku rasakan agak teruk... (not feelin' well)
membangunkan diri seperti hari-hari sebelumnya..
alarm fone yang berbunyi seawal 6:45 pagi..
terasa keberatan untuk membuka mata...
namun aku gagahi jua..
tetapi terbantut seketika tatkala terdengar curahan air...
kak eja dah masuk dulu bilik mandi la..
so aku pun meneruskan tido seketika..
akhirnya terjaga 7:10 pagi dan aku bergerak meneruskan tugasan yang terbantut tadi...
hehehhe~
akhirnya aku siap mandi jam 7:28 xsilap..
sebab aku perlu kejut si jantung hati pada jam 7:30 pagi...
aku ngan dye nak g same-same hari nie.. (sayang dye)...
both of us supposed waiting at bus stop around 7:45 pagi...
so aku aper lagi, mengejar masa dalam keadaan diri yang xsihat... (kelam-kabut)
dan akhirnya aku dan dye berjumpa di bus stop pada jam 8:00 pagi...
akhirnya, kami menaiki bus bersama... (sukew-sukew)
bus bergerak ke shahputra village untuk mengambil student-student yang len...
bus yang pada awalnya dihuni tidak lebih dari sepuluh orang menjadi penuh...
setelah itu, driver meneruskan tugasnya menghantar kami semua ke kuliah...
duduk disampingnya membuatkan aku tenang.. (inside my heart: SAYANG, ILYSM)
tenang seperti kali pertama aku mengenalinya... (tersenyum)
senyuman yang terukir membuatkan aku jatuh hati padanya seperti kali pertama aku bertemunya... (terkenangkan permulaan cerita tentang aku dan dye)...
keadaan antara aku dan dye semakin pullih...
bergerak lancar dan baik seperti dahulu..
alhamdulilah....
langkah diteruskan ke bilik kuliah untuk subject economy...
so far, i loves eco.. (hehheeh)
class yang berakhir pada jam 9:45 pagi disambung dengan maths yang bermula 10:30 pagi...
keadaan diri yang agak tidak selesa membuatkan aku tidak ade mud untuk belajar maths tadi...
ye la, selesema then batuk..
dah tu, air-cond pulak agak kuat...
rase cam dah xbernafas dok dalam bilik kuliah tu...
bersyukur, kelas berakhir seawal 11:45 pagi..
bergerak turun untuk membuat validation course uitm...
sebab hari ni hari last untuk validate... (sempat validate walaupun server down)...
meminta diri pulang secepat yang mungkin...
ye r, keadaan yang xselesa membuatkan aku runsing dan tertekan dengan environment sekeliling..
akhirnya sampai ke rumah sewaku pada jam 12:00 lebih...
menghidupkan laptop dan memainkan muzik untuk menemani tidurku...
akhirnya aku terlena bersama melodi-melodi yang berkumandang...
malam menjelma dan aku menyegarkan diri...
menyiapkan diri untuk keluar makan malam bersama si jantung hati (hehehehe)...
sayang, i miss you la.. (serious nie)
sekilau corner menjadi pilihan kami berdua...
bergerak pulang pada jam 9:20 malam...
mendapatkan ubat dari dye (manje cikit)...
dye perlu bergerak ke im16...
menyiapkan kerja-kerja yang tertinggal.... (hurm, xsukew-xsukew)
dan aku harus melepaskan dye pergi walaupun terasa agak berat...
erm, awal-awal sem pun dah sibuk ngan model...
nanti biler dah pertengahan and hujung sem lagi la pack... (protest)
by de way, i'm still thankful cause he always try to make a time wif me...
walau sibuk macam maner sekalipun, walau lewat balik sekalipun, walau penat sekalipun, dye still berusaha dengan keras untuk pastikan yang aku jumpe dye everyday..
untuk pastikan yang aku dapat yang terbaik... (i'm so appreciate sayang)
sebab dye tau di mana dan tahap mana kemampuan aku...
dye faham aku dan dye cukup kenal diri aku...
dye kenal diri aku lebih baik dari orang lain...
seolah-olah aku dan dye telah lama mengenali satu sama lain...
" sayang, thanx ya..." (sincere from de bottom of my heart)
love u kuat-kuat si jantung hati (gatal)
i'm gonna miss u, my dear (sad)...

No comments:

JIWA

tercalar dihujung luka kerana jiwa yang berpaling mengejar dunia impian yang kini utama berbanding tempatnya berapa harga yang perlu dibayar...