dedicated

SORY...
i love u + i miss u + i need you...
LOTS OF LOVE, WADYA...
dedicated for my hubby...
**************************************
cupcakes yang ditempah khas tuk dye
memang xseberapa tapi ikhlas dari aku...
aku hope he will likes it...
sebagai tanda maaf dari aku...
atas hal yang berlaku hari tu...
yang menyebabkan aku dan dye perang besar...
startin' now, i promise to  myself, to my life, to my future (my love)...
~ no more fightin'
~ no more sadness
~ be happy like before
~ he de important and 1st things in my life
~ forever lover
i'm tryin' to make thing become better and better time by time...
hoping our love forever eternity...
just wanna you here, to hold me forever...
wanna u by my side, to care and guide me...
SAYANG, LOVE U SO MUCH!!!

No comments:

JIWA

tercalar dihujung luka kerana jiwa yang berpaling mengejar dunia impian yang kini utama berbanding tempatnya berapa harga yang perlu dibayar...