bored

akhirnya sampai ke kampung halaman pagi jumaat...
bergerak pulang dari pahang jam 9:00 malam...
si jantung hati menghantar pulang...
melihatnya berlalu pergi...
sayang, i miss you la...
erm....
bosan, bosan dan bosan...
rasa sunyi yang teramat...
dan sepanjang hari ni aku sendiri...
tiada panggilan darinya...
oh no, it is really bad..
aku tak tahu ape yang dye buat...
yang aku tahu dye ade trip ke melaka..
keje la katakan...
erm...
macam-macam yang bermain difikiran...
hope dye khabar baik...
aku try call dye tapi xangkat..
sibuk sangat ker???
dye tak ingat kat aku ker????
rase cam hilang dye...
entah la..
aku sendiri tak tahu nak fikir pe..
tak tahu nak buat per...
asyik teringat kat dye...
rase tak senang duduk...
semua yang aku buat serba tak kene...
memikirkan tentang dye...
sangat-sangat merindui dirinya...
sangat perlukan si jantung hati
TAPI...

No comments:

JIWA

tercalar dihujung luka kerana jiwa yang berpaling mengejar dunia impian yang kini utama berbanding tempatnya berapa harga yang perlu dibayar...