study review # 1

aku sampai kl officially ari sabtu tengah hari then terus g uma kakak aku dekat damai... then lepas dah makan tengah hari dengan family baru la gerak g shah alam.. jem teruk kot... kaki aku nie xlarat nak tekan pedal clutch dengan break.. **biase la pakai kete manual.. hehhe ~ then aku sampai uma sewa aku nie hampir jam 3.30 petang.. pasal rumah sewa aku xnak cite sangat sebab sakit hati je banyak.. so aku move dengan cite ari ahad... hehehe~ #sukesukesuke... so ahad tue bangon pagi dengan xberapa nak semangat sebab aku dah start tak sihat plus selesema.. ahad punyer story memang xde dalam list aku untuk update kat blog nie.. hehehehe~
move forward dengan 1st day registration.. firstly memang nak ucap tq la kat kawan aku nora sebab sanggup bangun awal and hantar aku g faculty.. actually aku dengan nora nie xde la rapat sangat even both of us nie sebenarnya satu batch time diploma dlu tapi dye sangat ringan tulang untuk membantu aku... dah la pagi semalam hujan, nasib bek la ada nora yang sanggup sama2 redah hujan dengan aku.. #terimakasihkawan... then jam 10.30 dye da gerak g class, kebetulan dye satu faculty dengan aku, kire senior la.. **jangan tanye kenapa dye senior aku junior ok.. hehheh~ then kawan aku dari sekolah rendah pulak datang teman aku.. nama dye fyza.. kawan aku tue bukan la satu course dengan aku, dye dari masscom tapi sangat sudi bawa aku kemana sahaja sedangkan kelas dye jam 6 petang kot.. fyza nie pun satu batch dengan aku time diploma dlu cume xsame course je.. hehehe~ so lepas nora gerak g kelas, fyza la plak datang teman aku.. siap bawa aku g makan, tunjuk jalan nek bus, bawa aku balik uma dye sebab nak bagi aku tido and rest.. wah, bestkan.. then jam 3.30 petang tue aku dengan fyza dah gerak kuar uma g tunggu bus dekat seksyen 7 belakang pintu uitm tue.. dye nak teman aku register sebab aku tak register lagi pagi tue.. ramai gile kot, memang xlarat la aku nak beratur panjang2 kan.. dah tue satu kaunter je bukak untuk AM225.. dekat situ la check doc, serah doc, tandatangan, amik student portfolio.. memang xnak lame la pulak kan.. adoi.. so aku mgambil keputusan untuk register petang.. kuar je dari uma terus ada bus, kebetulan then xpayah la nak tunggu lama2 kan dekat station bus tue.. nek bus then bus gerak masuk uitm.. yang bestnya bile dah pusing hampir satu campus, aku punyer faculty pun hampir sampai.. faculty aku kire penghujung jugak la if nek bus dari pintu belakang.. then bole plak loceng dekat tempat duduk aku tue xbunyi.. adoi.. bus pun terus je gerak sampai ke faculty kejuruteraan and tak benti kat faculti aku... mak ai.. memang la menapak punyer jauh dengan baju kurung bagai.. dah la aku xsihat.. turun2 bus, aku dengan fyza dah ketawa2.. seriusly xsakit hati tapi best ada la.. then aku balik uma aku jam 6 jugak la setelah selesai reg and jumpe KPP untuk pengecualian kredit.. sedey balik uma sorang2 sebab fyza ada class.. lagipun fyza duduk pintu belakang uitm, aku plak pintu depan uitm.. so memang kitorunx tak akan nek satu bus la kan..

xnak panjang plak entry aku kali nie.. hahahha~ ok, g minum air.. mesti penat membacakan.. hahah~ btw, hari nie hari kedua and xde class untuk aku memandangkan jadual tak disusun lagi.. so hari nie aku akan add drop subject then check class... welcome to student world bak kata encik chenta... #tasuke

No comments:

JIWA

tercalar dihujung luka kerana jiwa yang berpaling mengejar dunia impian yang kini utama berbanding tempatnya berapa harga yang perlu dibayar...