study review # 3

tamat suda 1st week as degree student.. macam nak berperang plak aku rase kali nie... so hari nie aku ada dua class je.. class law dengan class mpp... kelas law simple and short je sebab 1st class katakan.. just introducing and guideline lecturing... then ada class mpp from 10.30 until 12.20.... dalam class nie aku rase macam orang bengong je... mpp nie aku join dengan part 1 asasi yang dah nek semester 2 tahun nie.. so far sure aku xkenal dorunx perfectly kan... by then aku pun masuk la class nie sebab memang dalam jadual aku pun tertulis bende yang sama.. 2-3 kali aku confirmkan dengan budak class tue and memang subject mpp pun yang berlangsung tapi yang lawaknya bile time nak sign attendance baru aku tao rupenya nie mpp untuk bidang pengajian am228 sedangkan aku bidang pengajian am225. am228 tue untuk science administration and am225 pulak untuk corporate administration... memang la code subject yang budak am228 amik same dengan budak am225 tapi tak ke pelik bile attendance list tue semua am228 punya student tibe2 aku sorang je am225.. memang jadi bahan lawak untuk next class...hahahha~ rupenya aku salah reg class.. hahaha~ nasib baik kawan aku, nora yang tegur.. kalau tak, memang aku pun xtao yang aku sebenarnya salah reg class... so balik class tadi lepas makan semua lebih kurang jam 1 lebey jugak la then rehat2 kejap pastu aku duduk depan lappy and bawa keluar balik semua nota jampi subject untuk rombak balik jadual.. bukan main payah lagi aku nak susun jadual.. ade je clash subject.... so petang tadi aku sempat reg 3 subject je.. yang len aku menganak-tirikan dahulu.. hahhahah~ jam 3 lebey aku kuar g warehouse dengan coursemates aku... ada SALES :))   bile dah bersusah-payah dekat warehouse tadi untuk mendapatkan barang2 yang berkenan dihati, sempatlah menjamu selera di seksyen 7.. makan char koey tiow dengan apple panas.. wah, memang kenyang, harga murah kot... hehehe~ **student area maaa.. da balik uma, mandi2 then dengan kepantasan yang maximum, aku start mendobi pakaian.. sambil2 tue aku reg subject.. tiga kali aku buat reg course.. asyik clash memanjang.. and the 4th times i got 6 correct registration course without any clash wif other subject but   one subject aku xbole nak reg class sebab dah max no student... **sejak masuk study nie, entry aku da macam karangan yang WAJIB melebihi 350 patah perkataan je aku rasa... hahhahaha~ apa2 pun, i try my best  :))  sok ada ppw tapi macam tak nak attend je... lagipun xsihat la.. **tadi g shopping sihat la pulak kan... hahahah~  see u next entry peeps  :))

No comments:

JIWA

tercalar dihujung luka kerana jiwa yang berpaling mengejar dunia impian yang kini utama berbanding tempatnya berapa harga yang perlu dibayar...