study review # 4

like usually, aku akan buat kesimpulan dipenghujung minggu for study.. hari terakhir minggu yang ke-3... cepat je nak masuk bulan april... overall, this week banyak perkara yang aku dah settle secara officiallynya... dah xde overlap timetable, dah masuk semua lecture and tutor subject, dah comfortable dengan housemate yang suke tampal notis and point finger to others, dah settle yuran and registration, dah settle past year question untuk semua subject (printing) and lastly dah organize jadual makan yang perfect.. **wink wink  :))   this evening aku akan gerak balik rumah **ipoh lagi** then makan banyak-banyak lagi dekat rumah.. tapi badan keding jugak.. #mengatadirisendiri  hehehe~  actually aku xnak balik dis week tapi memandangkan banyak perkara yang aku perlu buat untuk the other coming week, so aku accept je la perlawaan kakak aku untuk balik... balik nie aku nak kene buat validation subject, kene settlekan articles, kene settlekan lappy aku yang prob nie, nak amik charger fone yang aku tertinggal kat uma waktu balik last week, dll... bile dah list out, banyak pulak perkara yang actually masih tergantung.. subject sem nie yang aku rase aku paling suke ialah ads460, acc164 and mat112... untuk subject law245, ads410 dengan ads 465 aku try ok.. hehehe~  dis week punyer study pun xde la susa macam last week, maybe chapter and explanation lebih jelas kot.. pasal ptptn, dah out of my list.. hehehe~  apapun, this week balik rumah tetap xbole nak goyang kaki and honeymoon sebab next week ada test.. #ihate ... fighting !!! fighting !!!

No comments:

JIWA

tercalar dihujung luka kerana jiwa yang berpaling mengejar dunia impian yang kini utama berbanding tempatnya berapa harga yang perlu dibayar...