home

dua minggu suda bergelar pelajar dan perantau.. perantau ke??  **shah alam je kot.. hehehe~ so far perjalanan dis week much better compare to last one.. syukur alhamdulillah...  :)) actually i'm planning to back home dis week but unfortunately cancel dengan sebab yang akhirnya menyakitkan hati..  **geram je aku rase.. ye la, suppose today g buat kad pelajar but then cancel plak prog tue.. kalau aku tao, memang dari semalam lagi aku da angkat kaki.. dah la semalam kelas aku satu je, abis 10.30 plak tue.. actually i miss home.. i miss mrs.papa and mekmok... duduk cni baru 2-3 kali jumpe nasi.. sini kene survive betol2.. bukan xde nasi tapi atas faktor-faktor yang tak dapat dielakkan, nasi merupakan perkara paling last aku akan jumpe... nak balik uma, makan banyak2... kalau bole every week aku nak balik.. nak makan sedap-sedap, kenyang-kenyang, banyak-banyak... then nak gado dengan mekmok paling banyak.. hehehehe~ shah alam dengan ipoh bukannya jaoh pun tapi nak menempuh perjalanan tue yang buat aku rase nak angin je dengan semua bende.. hahahaha~ tapi part yang paling best and paling buat aku happy, my mom akan call every day.. mungkin dye faham aku sedey.. dye kenal aku, dye tao jiwa aku.. tenkiu mama... life is an unexpected things and i hope i can go through all this things.
mrs.papa
mekmok 

No comments:

JIWA

tercalar dihujung luka kerana jiwa yang berpaling mengejar dunia impian yang kini utama berbanding tempatnya berapa harga yang perlu dibayar...