to my future husband

amacam tajuk??? bunyi macam orang gatal yang tak sabar nak kawen tak?? hehehe... actually aku nak update entry lain tapi entry lain plak yang aku dapat idea.. hehehe~ maklumlah tak berilham sangat bab-bab nak cari idea nie... balik je dari kedai buku tadi terus aku on9... pe lagi, twitter my fav now.. by then bile dah tweet lame2, ada la nampak status #ToMyFutureWife and #ToMyFutureHusband so aku pun tumpang la dua2 belah kaki aku nie update status... hehehe.. so kesimpulannya tajuk entry aku nie di amik dari twitter.. heheh~ aku bukan nak bercerita ciri-ciri idaman yang perlu ada pada bakal suami aku tue nanti tapi aku nak dye tao yang aku nie jenis girl yang macam mane.. perkara pe yang aku suke dan xsuke... oke x?? x oke pun xpe, entry aku kan.. hehehe... so untuk jejaka-jejaka diluar sana, jangan nak over acting plak ya... hehehe... so let's begin now...

#ToMyFutureHusband , i LOVE hug and kiss
#ToMyFutureHusband , i LOVE touch and warm
#ToMyFutureHusband , i LOVE beach and waterfall
#ToMyFutureHusband , i LOVE stars and night
#ToMyFutureHusband , i LOVE boots and short skirt
#ToMyFutureHusband , i LOVE gowns and singlet
#ToMyFutureHusband , i LOVE cry and bedroom
#ToMyFutureHusband , i LOVE ice-cream and burger
#ToMyFutureHusband , i LOVE black, white and red color
#ToMyFutureHusband , i LOVE dance and smile

#ToMyFutureHusband , i HATE miss and love
#ToMyFutureHusband , i HATE long distance relationship and being alone without you
#ToMyFutureHusband , i HATE dark and crowded
#ToMyFutureHusband , i HATE cold weather and hot afternoon
#ToMyFutureHusband , i HATE chili sauce and soft drinks
#ToMyFutureHusband , i HATE sambal and vegetables
#ToMyFutureHusband, i HATE formal and uniforms
#ToMyFutureHusband , i HATE beef, mutton and mee
#ToMyFutureHusband , i HATE hungry and extra class
#ToMyFutureHusband , i HATE air kelapa and air tebu

** susa betol nak list out bende yang aku tak suke nie, nk dekat sejam aku duduk mengadap lappy nie... tapi yang i love tue memang xsampai 5 minit pun dah tersedia kat entry nie.. orang tua-tua ada cakap, untuk cari bende yang kite suke senang tapi untuk cari bende yang kite tak suke tue susah if hati kita tak gelap untuk membenci sesuatu... kesimpulannya kurangkan benci dalam hati then kite akan temui perkara-perkara yang sangat mudah untuk dicari dan disenangi...

No comments:

JIWA

tercalar dihujung luka kerana jiwa yang berpaling mengejar dunia impian yang kini utama berbanding tempatnya berapa harga yang perlu dibayar...