study review # 2

hari nie baru aku g fac untuk attend class and after half an hour tunggu xde gak lecture, aku pun angat kaki macam student2 yang len.. so tadi sempat g kaunter kewangan zon 4 area fakulti pergigian, g rembat voucher buku.. hehehhe~ dapat la shoping free dekat popular nanti tapi xnak meroyan plak beli barang... hahaha~ pas amik voucher g minum jap kat fac masscom then balik uma sebab next class jam 6-8 malam, xnak jadi tugu negara plak kat fac tue.. da sampai area apartment terus g blok 4 nak cari makan then kedai xbuka plak.. haishhh, lapa tao x... then aku pun patah la balik, nek lift then balik uma.. around 11 sumting aku kuar balik, turun lift then g kedai makan kat blok 4 tue sebab nak cari makan la kan, then xde gak.. memang la nak suruh aku exercise untuk minggu pertama kat s.a nie kan... then aku balik uma then xturun cari makan lastly.. tarik selimut terus pejam mata.. hahahahah~ bangon je tido around 2 sumting terus lapa.. hahhah~ kaut kerepek yang beli malam tadi then makan tue je dengan air vitamin... memandangkan jap lagi jam 6 aku ada class so aku decide untuk makan banyak2 kat cafe fac nanti.. hahahha... nak kene tapau sekali... nanti malam xde makanan, kurus aku....  badan dah la cekeding... #mengatadirisendiri  :)) hehehehe~ see you till next post.. tata.. have a nice day olls...

No comments:

JIWA

tercalar dihujung luka kerana jiwa yang berpaling mengejar dunia impian yang kini utama berbanding tempatnya berapa harga yang perlu dibayar...