anniversary

syukur alhamdulilah, SETAHUN aku bersama dye..
syukur yang teramat sangat...
GEMBIRA yang tak terhingga...
walaupun hari ini berlalu begitu sahaja...
tanpa sebarang yang sempurna..
tapi cukup membuatkan aku BANGGA..
bangga meMILIKi dye...
insan yang selalu dSISI, memahami...
menJAGA makan minumku...
berMIMPI di siang malamku...
tiada yang lebih mengembirakan selain DIRInya...
banyak yang sudah aku lalui di sepanjang perhubungan ini...
mungkin ianya tidak begitu besar...
tapi aku cukup bersyukur...
TQ kerana sentiasa berSAMA meniti hari-hari suram aku...
menCERIAkan hari-hari sepiku....
keHADIRannya disisi merupakan rahmat terbesar...
aku TENANG bersamanya...
adat perhubungan memiliki dugaan...
macam-macam yang sudah berlaku...
pelbagai PERISTIWA yang berlalu...
MIMPI NGERI yang kadang-kala datang bertandang...
KESALAHAN dan KESILAPAN yang menghantui...
KATA-KATA yang tiba mengetuk pintu hati...
namun segalanya adat berKASIH SAYANG...
RASA yang hadir dalam memiliki...
bukan KESEMPURNAAN yang aku cari ketika berSAMAnya...
bukan KEKAYAAN yang aku dambakan ketika meMILIHnya...
bukan KEPALSUAN kasih dariku untukNYA...
bukan KETERPAKSAAN yang aku HARAPkan...
tapi cukup dengan KASIH SAYANG...
cukup dengan nilai kePERIHATINan...
cukup dengan hembusan RINDU seperti aku...
memiliki DIRImu merupakan perkara TERBAIK...
yang kan aku KENANG andai satu masa sampai suratannya...
kuTULUSan hati dalam menyayangi yang menjadi TITIAN..
keIKHLASan jiwa dalam memiliki menjadi PEGANGAN...
keJUJURan diri dalam perbuatan menjadi TARUHAN...
bintang di langit tak mungkin ku capai kerdipannya...
ombak dilaut tak mungkin kan tenang derasnya...
pelangi nan indah tak mungkin di situ selamanya...
hujan yang turun tak kan kekal membasahi dunia...
sinar suria yang terang tak mungkin kan malap...
namun segalanya satu, milik dunia...
walau sehancur mana dunia, segalanya akan tetap disitu..
melakukan rutin hariannya..
sehingga suratannya tiba...
begitu juga kasih ku untukmu sayang...
tiada kata yang mampu ku ungkapan...
tiada coretan yang mampu kuutuskan..
tiada gambaran untuk menyatakan rasa ini...
tiada curiga sayangku untukmu... 
moga segalanya kekal bersama... 
*ILYSM.IMSSM.INYSM*
forever wanna you here 
to HOLD me..
wanna you 
to STAY and LOVES me...
wanna you
to GUIDE and SUPPORT me...
wanna you 
to MISS and NEED me...
wanna you to be 
MY LOVER and MY LIFE...
wanna you to be 
MY HEART and MY SOUL...
wanna you to be 
MY DAY and MY NITE...

No comments:

JIWA

tercalar dihujung luka kerana jiwa yang berpaling mengejar dunia impian yang kini utama berbanding tempatnya berapa harga yang perlu dibayar...