ramadhan 6 & 7

this morning ader tool box meeting & site walkabout... during tool box meeeting semua workers, consultant & contractor akan gather at one place yang telah ditetapkan untuk dengar "khutbah jumaaat".. and information will deliver by En. Nash as safety officer contractor... (NOTED). lepas selesai tool box meeting, workers akan sambung balik buat keje while the rest (contractor & consultant) akan pergi site walkabout.. at this time consultant (engineer & architect) akan bagi comments to contractor regarding on works at site.. so akan tawaf the building and responds some other things on the spot... tengah2 site walkabout tadi, En. Nash tegur saya sebab xpakai safety boot.. hahhah~ so cepat2 la pergi ofis and tukar.. take fast action untuk keselamatan bersama.. hehhe~ best tao site walkabout nie... ;))

kenapa entry nie nama ramadhan 6 & 7?? oke, today i will fly back to my hometown to see my mama & papa.. so saya akan sambut ramadhan yang ke-6 & ke -7 bersama mereka.. ciyesly i'm too miss them badly... lame kot xjumpe.. everyday hanya akan dengar suara my mom yang akan call pagi, tengah hari, petang & malam.. chatting wiff my sista (kyna) and skyping message wiff my sista (ksya).. so i glad them as my family.. saya akan berborak dengan papa sekali- sekala sahaja (jarang) sebab bile cakap dengan papa saya akan nangis.. i really don't know why but that's the thing yang buat saya avoid untuk bercakap dengan papa. dye tak marah tapi the way dye borak buat saya rase sayu and sedih.. oke, stop by now. kiter sambung yang tadi.. cakap pasal nak balik kg, baju satu pun saya tak kemas lagi.. ingat nak kemas semalam lepas solat tapi tertido lak waktu tengah tengok gambar.. so hari nie nak balik awal cikit, kemas barang & drive back to kuantan before fly to my hometown... so hari nie saya akan berbuka di kuantan.. (rindu kenangan bersama my hubby and friends).. biler nk balik kg nie, macam2 rase nak makan so saya dah post senarai makanan yang saya nak makan dalam entry yang lepas ( ramadhan ).. standard food jer tapi disebabkan lame sangat xbalik rase macam makanan nie semua dari oversea pulak.. hahha~
gambar nie amik tadi.. 
sempat lagi gedik2 depan webcam sambil taip entry nie
hehhe  ;))

                 **see you then.. tata

No comments:

JIWA

tercalar dihujung luka kerana jiwa yang berpaling mengejar dunia impian yang kini utama berbanding tempatnya berapa harga yang perlu dibayar...