misteri ker??

secret??? bukan secret recipe yer wahai teman-teman seperjuangan.. bulan puasa xboleh makan... secret dapat didefinasikan kepada rahsia.. xfaham maksud rahsia?? **g selak kamus dewan bahasa dan pustaka ;))  oke, ayat-ayat yang seterusnya tak de berkaitan dengan rahsia pun cume ader sedikit persamaan dari pandangan kasar sahaja.. lately, i got a message from a person yang jantinanya tidak diketahui... on that message, dye tak cakap apa-apa pun just wish salam ramadhan, wish selamat bersahur, selamat berbuka selamat berterawih dan selamat malam wiff sweet dream... **contoh mesage yang saya terima seperti ini: Salam. Selamat bersahur utk hari nie. Mkn lok2 yek.. then ader gambar smile dekat penghujungnyer... **motif?? cer citer cer citer... heheh~ yang menjadi masalahnyer, bila saya tanyer siapa dye, dye tak balas mesage tue... xperlu nak jadi pe'message' misteri sangat la kan... bukan xsuke that person mesage.. sangat suke, ye la semua orang suke if ada orang yang take care pasal diri kita rite tapi xperlu la nak rahsia bagai.. yang tak bestnyer, siap tao my name kot.. **rase nak cepuk jer pale orang tue.. ooppsss... heheh~ jangan marah aa.... then i make a call on that number but that person not pick up... adoi... **jangan ditambah blacklist number dalam my phone list please!!! if nak kawan dengan saya, just cakap jer la sape nama awak then dari mane... nie tak.. **hello, saya xpakai credit awak oke untuk call awak tanya awak nie sape & saya juga tak pernah paksa awak bazirkan kredit awak mesage saya untuk jadi pe'message' misteri dalam hidup saya oke.. **misteri la sangat kan.. hehe~  please consider cikit la  ;)) oke, bye...
if i met you, i will snap ur picture banyak2... **dush dush dush

2 comments:

.:iEyaaYaya:. said...

awww purple!! love it!
ade secret admire ye..ehem ehem
heheh

hidayahzulkfli said...

yaya: secret admire ker?? stalker kot ;))

JIWA

tercalar dihujung luka kerana jiwa yang berpaling mengejar dunia impian yang kini utama berbanding tempatnya berapa harga yang perlu dibayar...