ofis

on de way datang keje hari nie kene rempuh jeeemmm... **dum dum dum** gilew jeeemmm jangan cakap, kalah hari orang pergi kerje tiap-tiap pagi.. punyer la jauh jem hari nie.. **bertuah betul saya hari nie sebab akan tempuh jeeemmm sepanjang hari kot** pagi jem nak pergi kerja, jap lagi jem nak g kl, pastu jem nak sampai ipoh... **dapat sapu atas roti jem nie mesti sedap.. hehhe.. nasib baik la bulan puasa  ;))  **  hari terakhir di ofis sebelum pulang ke kampung halaman tersangatlah bosan... sunyi sepi kot ofis nie.. yang ada hanya lagu dekat blog saya yang tengah berkumandang.. documents semua saya dah ikat ketat-ketat dengan tali rapia, so jangan harap untuk menari di atas meja saya nie.. notifications sangat banyak oke di mukabuku saya.. terima kasih untuk semua yang mengucapkan wish raya... tak sabar nak balik kg jap lagi tapi baju satu pun tak kemas lagi.. **pemalas kan... hahha** so balik nie nak kene pack dulu baju and pagi tadi sebelum ke ofis sempat mencuci pakaian.. so balik kg lenggang kangkung  ;))  bile tak ada keje nak buat, rumah pulak macam memanggil-manggil untuk balik... so mula la mencari webcam untuk mengedik-gedik sebelum tutup lappy dan balik... **i'm not a model and i dun have photographer so tenkiu kepada encit webcam yang sudi mengambil gambar saya**
jom kita terjah beberapa keping gambar control ayu saya..




**sangat malas untuk edit so bulatkanlah mata anda untuk melihat gambar-gambar nie.. credit to my lappy's webcam & my ofis**

No comments:

JIWA

tercalar dihujung luka kerana jiwa yang berpaling mengejar dunia impian yang kini utama berbanding tempatnya berapa harga yang perlu dibayar...