tayar

morning people, morning wednesday... saya dengan berbesar hati mengucap selamat hari raya walaupun sudah hampir 2 minggu beraya... hehehe.. sangat lambat mengupdate entry kali ini.. raya taon nie tak banyak sangat gambar sebab really busy so nobody dari my family sempat mengatalkan jari untuk meng'click' gambar-gambar raya.. having bbq night, grandpa gathering, trip and so many things... 

kita move dengan cite pagi nie.. actually xde cite pun tapi rasa nak update entry sangat-sangat.. hari nie nak cerita pasal kejadian tayar yang berlaku petang semalam.. semalam tayar kete saya dengan gumbiranya memancitkan diri untuk dibelai dan ditukar dengan tayar spare.. adoi.. nasib baik la semalam ada encit lelaki yang meringgankan tulang-tulangnya untuk membantu saya menukarkan tayar... dan nasib baik jugak tayar spare kat kete saya tue boleh gune.. tak pernah check pun tayar sebelum nie.. hahah~ normally check minyak hitam, air tangki and isi minyak jer.. hehehe... so pagi nie haruslah merajinkan diri untuk pergi ke kedai tayar dan menampal 'salonpas' pada tempat yang sepatutnya.. hahah~ so sebelum nak tunggu kedai tue buka, sempat la bermanja sekejap dengan my webcam yang comel nie.. **encit boyfie saya selalu cakap saya xde gambar baru so entry kali nie, saya akan upload gambar sampai rasa pening nak tengok pasni..** hahha... 

 muka dipagi hari

 cara untuk mengepiskan/mengguruskan pipi

 cara untuk tongkat dagu yang malas

 gambar bersama encit boyfie dalam pursue

 cara untuk control ayu

 cara untuk mengebukan pipi

cara untuk menggantikan cermin mata

No comments:

JIWA

tercalar dihujung luka kerana jiwa yang berpaling mengejar dunia impian yang kini utama berbanding tempatnya berapa harga yang perlu dibayar...