you

I miss you when something good happens, because your the one I want to share it with. I miss you when something is troubling me, because your the one that understands me so well. I miss you when I laugh and cry, because I know that you are the one that makes my laughter grow and my tears disappear. I miss you all the time but I miss you the most when I lay awake at night, and think of all the wonderful times that we spent with each other for those were some of the best and most memorable times of my life.
 

2 comments:

mIss ♡ AtuL said...

hai dear..long time we not chat each other..i dh bca sume post u..entry u..walau pun sjk kebelakngn nie jrng dh kn..by de way pe yg dya rasa atul pun rasa..rindu saat2 kt kolej..skunk byk dh berubh.hbngn cnta yg perlukn kekuatn..tmbh2 bila dh juh..perasaan rindu n memerlukn sangt kuat..sdey jgk rasa hati bila pkir kngn lalu..but life must go on kn..kita kena kuat..smga pe yg kita rancgkn akn dimkbulkn oleh Allah.miss u:(( n miss old time story..

hidayahzulkfli said...

awak.. rindu awakk. mane awak menghilang nie.. erm... by de way, tengs sebab still reading all my entry even though maybe entry tue dah lame.. nanti awak online, awak im saya tao...

JIWA

tercalar dihujung luka kerana jiwa yang berpaling mengejar dunia impian yang kini utama berbanding tempatnya berapa harga yang perlu dibayar...