...supporter...

Wednesday, October 19, 2011

sedih

memang aku sedih.. sangat sedih.. seharian bersedih kot.. dari pagi tadi sampai la malam nie...menangis je.. sumpa aku bluurr gile... sedih teramat sangat.. tuhan je yang tao.. sakit hati ini jangan cakap la walaupun aku cakap yang aku oke... walau pun comment aku senyum2 bagai tapi hati nie dah mula give up... aku buat semua bende untuk dapat yang terbaik... lately, macam2 hal pulak datang.. ciyesly aku bertambah serabut... aku dah xtao nak pikir pe.. semua serba xkene... ciyesly aku penat... PENAT DENGAN SEMUA ORANG & SEMUA BENDA!!!...
tenkiu kepada miss hanani kamalludin a.k.a eka... seharian dye skype dengan aku, teman aku.. dye tengok aku menangis.. tenkiu sebab buat bee senyum, buat bee ketawa walaupun sedihnya tak dapat dibendung...

1 comment:

Nur Kamalia said...

sabarla bie..
dgaan smua tu...
tabah ye..:)