monday

a boring nyte wiff nothin..
done wiff blog edited
i'm duin zero in my day
ouh yeah, it is really gud wiff fake..
so now saya mengadakan keje yang berpatutan
venue: bilik yang bersepah
date: november 22nd, 2010
memenuhkan album-album yang kekurangan gambar
tengs to my lappy webcam fer de help  ;))
wiff my little dd
de best partner in my life
dye yang teman saya tdo dan makan
dengar saya membebel dan menangis
tengok tv dan jalan2 bersama
nasib bek dd nie xdemand  ;))

sangat sayang ini dd banyak2 
dye teman saya study dan online
dye jugak tempat saya gelak dan marah
xpe, dd xkisah kan  ;))
one of my inspiration

dd yang selalu menemani saya
ada untuk setiap hari-hari saya
untuk setiap masa-masa saya
untuk masa susah dan senang saya  
sebab itu saya xpernah tinggalkan dye  ;))

*** tengs dd fer owiz here wiff me... 
walaupun dd just little bear but 
between us like have de chemistry
to makes me stick wiff it owiz
you make me feel better in way you are..

2 comments:

az~az said...

cuti yg sgt membosankan...get weckyy with ur blog..cute blog!!!

hidayahzulkfli said...

tao xpe..
sangat2 membosankan ;))

JIWA

tercalar dihujung luka kerana jiwa yang berpaling mengejar dunia impian yang kini utama berbanding tempatnya berapa harga yang perlu dibayar...