final industry


gambar kat atas nie dah macam keadaan aku... *buku bertingkat-tingkat dah kalah mangkuk tingkat kat rumah aku.. hahahaha~* untuk satu subject pun aku dah rase separuh koma... hahahah~ time diploma dulu takde la macam degree... stress memang dah jadi bff aku sekarang nie... mood final exam dah kalah mood euro... setiap hari tido lewat and bangon awal tapi bukan sebab nak tengok spain megalahkan france dengan 2-0 tapi sebab nak study industry... hehehehe~ memang subject nie bunuh aku dari awal-awal semester lagi... time final midterm hari tue pun, dah gugur rambut-rambut gatal aku semata-mata study industry... inikan final yang nak kene cover the whole chapter siap dengan kulit buku lagi.. hahahah~ *botak kepala aku pasni.. hahahah~ * first paper aku jatuh hari khamis nie, 28th june 2012, 9.00 a.m. *may Allah bless me* anyways, wish me luck for my first paper ya... semoga dipermudahkan dan semoga aku terus kuat.. #fightingfighting... 


No comments:

JIWA

tercalar dihujung luka kerana jiwa yang berpaling mengejar dunia impian yang kini utama berbanding tempatnya berapa harga yang perlu dibayar...