gadis's birthday

alhamdulillah, last tuesday 22 may aku dengan selamatnya menyambut ulangtahun kelahiran.. **senyum kura-kura**  #thankyou facebookers, twitteress, bloggers, family, friends and buat mereka-mereka yang sangat sudi meluangkan masa untuk wish birthday aku.... #bighugs  #thankyou jugak buat mereka yang hantar wish dekat fone and yang sewaktu dengannya.. jeng..jeng..jeng..  #thankyou buat mereka yang celebrate birthday aku and #thankyou for all the gifts.. very the super #awesome celebration..  terima kasih atas doa-doa yang kalian berikan dan semangat yang disampaikan.. insyallah, aku akan terus berusaha and may Allah bless all of you..  #fightingfighting..

wish aku untuk birthday aku kali ini tak la banyak macam sebelum nie.. lagipun aku sedar akan kemampuan aku and orang sekeliling aku.. #thankyou buat mereka yang berusaha untuk fulfill my wishes.. hehehe.. **super-duper happy** setiap yang kita nak tak mungkin kita akan dapat kesemuanya tapi at least kita berusaha.. **angguk kepala** walaupun orang kata, manusia itu tak sempurna tapi sedar or tak kita mampu melaksanakan walaupun tanpa orang yang menyokong kita.. hidup ini akan lebih bermakna bila kita mula menghargai and mula pandang ke hadapan.. ada beberapa wish yang aku dah delete dari kamus hidup aku and i just hope that if there is meant to me, it will comes back to me soon.. aku dah cukup berharap and berusaha, selebihnya aku berserah pada yang maha esa untuk perjalanan seterusnya.. semoga Allah memberikan yang terbaik untuk aku serta kuatkan hati aku.. sekarang aku hanya ada yang maha esa sebagai tempat aku meluahkan segalanya.. semoga aku terus tabah and kuat untuk mengharungi setiap yang mendatang.. be chill is what i'm doing everyday.. hidup ini hanya sekali so aku akan penuhkan hidup aku dengan perkara-perkara baru and perkara-perkara yang akan buat aku terus happy.. #thankyou kawan cause realize me..  btw, happy birthday...

No comments:

JIWA

tercalar dihujung luka kerana jiwa yang berpaling mengejar dunia impian yang kini utama berbanding tempatnya berapa harga yang perlu dibayar...