full saturday

normally every week aku akan balik ipoh tapi dis week aku berhujung minggu di rumah sewa sebab previous test aku jatuh hari jumaat malam... memandangkan minggu nie aku stay kat rumah sewa, dengan kesungguhan yang #awesome aku menggagahkan kaki untuk duduk bersila and study dekat lantai bersama meja jepun nie... lenguh kaki jangan cakap, pinggang plak rase nak patah je sebab duduk lama sangat.. hari nie aku join aktiviti dalam rumah je.. hehehe~ pagi2 tadi dah update blog pasal midterm test aku yang baru je berakhir tapi untuk minggu nie.. minggu depan masih ada dua test lagi yang setia menanti.. #ihate  **rase nak terjun atas katil and pengsan  :))  and now aku nak update lagi.. hahaha~ blog aku, entry aku so suke hati aku la kan.. sambil-sambil study subject law, aku main twitter and layan secret garden.. my fav korea movie ever #ilove.. how #awesome life should be... rase melayang-layang ke udara je bile tengok hyun bin senyum.. ada lesung batu plak tue.. **untungla curi lesung batu umah aku.. hahaha~ the best part aku suke bile hyun bin cakap "that i find you puzzling and amazing".. very-very the #awesome.. simple tapi makna sangat mendalam bagi aku.. hehehe~ dah berangan someone says that to me... hahaha~  lepas tue, sempat lagi gedik-gedik depan lappy aku nie bersama mr.webcam.. fuuhhh... sempat jugak la photoshot 2-3 keping gambar yang sangatlah entah pape.. hahaha~ jom zoom sama-sama  :))
jangan tanya kenapa muke aku tak cantek sebab aku memang tak cantek 
and sangat la malas nak edit so buat-buat cerah je la ya mata tue.. 
i'm not good in frame and not pretty photogenic too  :))
#mengatadirisendiri

after a while preparing a notes and study, sedar-sedar dah jam 6 lebih.. tak nak pantas pulak masa hari nie.. aku pun melambatkan jalan macam kura-kura untuk pergi mandi.. ye la, dah jam 6.40 kot.. family aku memang diajar mandi malam sebelum jam 7 and sebelum papa aku start bagi motivasi dekat anak-anak dye.. kihkihkih~ shower yang #awesome bile dapat shampoo rambut lama-lama and pakai condition banyak-banyak dekat rambut.. dulu aku tak suke pakai condition tue tapi bile dah selalu kene bebel dengan mr.boyfie akhirnya aku berjaya menjadikan ia sebagai perkara wajib.. hehehe~  treatment pulak aku akan buat dekat saloon je.. tak pernah buat treatment sendiri even though treatment tue ada dijual  :))  
my shabby face after getting an #awesome shower

noticed tak yang kain dekat badan aku tue sama je dengan previous picture?? hehehe~ actually i'm not wearing a proper shirt so i'm just grabbing a shawl and balut badan tue macam ikan bakar.. biase la duduk rumah, tak de la nak dress up macam pergi dinner kan.. hahaha~ baguskan shawl nie sebenarnya.. ye la, bole dijadikan scarf jugak :)) sekarang aku nak sambung tengok movie and preparing notes.. ok guys, till next post ya... hugs

No comments:

JIWA

tercalar dihujung luka kerana jiwa yang berpaling mengejar dunia impian yang kini utama berbanding tempatnya berapa harga yang perlu dibayar...