s.a.

semalam dah balik s.a... hurrmm... sempat bawa bekal untuk lunch  #awesome.. rasa macam zaman kanak-kanak je, bawa bekal bagai.. hahaha~ tapi comel kot.. **jeles letteewww  :))  jam 2 lebih aku dah sampai terminal s.a then amik cab balik baiduri... speechless gilos sebab jumpe junior time sekolah menengah dulu.. lame kot xjumpe si naim nie.. since aku tamat form 5 and until today, olmoss 5 years... memang langsung tak pernah teserempak memangdangkan rumah aku pun agak jauh dari umah member2 sekolah aku dulu... so tadi sempat la borak-borak kejap sambil tunggu nak naik bus.. **both of us naik satu bas yang sama cume tempat duduk aku 5C and si naim nie pulak 6A  :))  dye offer untuk hantar aku balik baiduri tapi aku lebih selesa amik cab kot.. **wink wink...  sampai je rumah, ouhmaigad... dengan tahap keperluan yang tersangat-sangat tinggi, aku letak je beg terus kemas meja makan, basuh pinggan and sapu sampah sambil memanaskan bekal dari my mom... then g buang sampah yang dah bertimbun tue.. pas siap semua keje aku terus makan, lapa kot.. hahaha~ btw, tenkiu to my mom sebab bersusah-payah ikut kehendak aku yang banyak cekadak nie.. #awesome mr. and mrs. papa..

tadi pergi dinner.. thank you treat me with beautiful dinner...  #awesome and very full... mata aku nie pun dah terkebil-kebil actually.. penat seharian mengemas barang dalam bilik aku, mengemas rumah and perjalanan yang #awesome balik s.a.. hehehe~ btw, i got a few shoot tonight... take a look ya  :))  till next post, hugs.. 

my first try  :))
gotcha  :))

No comments:

JIWA

tercalar dihujung luka kerana jiwa yang berpaling mengejar dunia impian yang kini utama berbanding tempatnya berapa harga yang perlu dibayar...