me without frame

pagi-pagi mr.papa dah call tanya khabar.. terharu je rasa.. he asking me about test, about student life, about housemates, about midterm break and the best thing dye nak belikan aku mayonis banyak-banyak.. so confirm balik midterm break nie kene bawa beg roda... hahaha~ ari nie kelas dari 10.30 hingga 6 petang je.. lepas abis kelas terus gerak g terminal shah alam, beli ticket balik ipoh.. punya la eksited nak balik.. hehehe~ midterm break ok..  #ilove...  lepas beli ticket g seksyen 7 makan char koey tiow dengan my friend, nora.. hari nie lambat pulak service dye tapi makanannya sangat tidak menghampakan and very-very the #awesome.. #ilove.. hehehe~ plan nak tapau nasi goreng tapi dapat offer dari nora untuk beli burger.. hahaha~ memang cancel nasi and beli burger la jawabnya.. makanan yang tak mampu aku tolak.. burger tepi jalan je kot tapi itulah yang aku paling suke.. hehehe~ tenkiu dekat my friend yang sanggup tulun aku... hehehe~ #ilove nora  :))  sampai je bilik terus online.. ciyesly tibe-tibe mood meroyan aku datang entah dari planet mane aku pun xsure.. terus buka webcam then click-click.. hahaha~ gilos banyak kot, mandi pun tak lagi inikan tukar baju.. hahahaha~ walaupun aku tao xde orang nak baca tapi aku nak update jugak.. **ada aku kesah?? hehehe~ jom terjah... **bajet artis jap  :))

muke raksasa 
muke bahagia dapat ticket balik ipoh
poyo sekejap...

notakaki: gambar sekadar hiasan untuk menghiburkan hati.. terima kasih

malam nie nak sambung study law sikit then nak selak-selak maths pulak.. setiap hari aku akan cuba untuk kuat... fighting!!! fighting!!! till next post, hugs...

No comments:

JIWA

tercalar dihujung luka kerana jiwa yang berpaling mengejar dunia impian yang kini utama berbanding tempatnya berapa harga yang perlu dibayar...