midterm test

sumpa aku rase otak aku makin kosong... semakin banyak yang aku baca, semakin aku lost... aku rase sedey gile then aku xtao nak cakap dekat sape.. i'm just crying over my study table... aku buat itu tak kene, ini xkene... pusing kiri salah, pusing kanan pun salah  **crying.. seriusly aku memang survive gile sejak aku duduk shah alam.. even time diploma dulu, aku tak pernah rasa macam nie.. sumpa aku rase teruk gile diri aku sejak aku masuk degree... aku keep crying and give up.. seriusly speaking, test tue esok tapi aku rase macam aku xstudy langsung.. aku rase pressure gile.. aku tak banyak story dekat orang tentang apa aku rasa, aku hanya diam je.. aku nak luah tapi aku tak tahu dekat sape.. nak cakap dekat parents, aku takut mereka risau tentang aku.. nak cakap pada kawan, mereka jauh.. nak cakap pada teman, dia pun kesuntukkan masa.. kadang aku just menangis sorang-sorang untuk lepaskan semua perasaan aku... aku tak minta simpati sesiapa cuma aku rasa susahnya aku hidup sekarang sebagai seorang pelajar... even aku keje dlu pun aku tak pernah rase sesusah nie walaupun aku keje dluar bidang aku cikit.. seriusly aku down gile... kadang aku tak ada sesiapa walaupun ramai disekeliling aku sebenarnya... aku harap semuanya berjalan lancar and aku harap hati aku tenang untuk jawab test esok... may Allah bless me and guide me..

No comments:

JIWA

tercalar dihujung luka kerana jiwa yang berpaling mengejar dunia impian yang kini utama berbanding tempatnya berapa harga yang perlu dibayar...