counting

sepanjang hari hujan.. bile la nak reda, nak jemur baju plak nie... da jatuh miskin aku xde baju... hehehe~ by the way, aku sedang menghitung hari untuk menamatkan perkhidmatan aku as project administrator dekat dzj associates & architects end of this month... sedar tak sedar aku da keje selama 6 bulan 3 minggu... walaupun sekejap tapi macam-macam yang aku dapat.. rase sekejap je masa berlalu dan hanya tinggal 10 hari untuk aku bersama staff-staff site office consultant muzium sultan abu bakar sebelum aku pergi... barang-barang aku tak sentuh satu pun lagi.. malasnya nak berkemas... nak tinggalkan housemate, nak tinggalkan rakan seperjabat (consultant), nak tinggalkan project, nak tinggalkan contractor, nak tinggalkan company, nak tinggalkan ucsa, and the last thing ialah nak tinggalkan kuantan pahang membuatkan aku tak de mood.. nanti dah xkaya macam sekarang bile aku benti keje sebab tak de duit.. hehehe~  **tak dapat nak jenguk orang disana selalu...**  siapa sangka aku mampu berdiri seorang diri di sini tanpa sesiapa waktu aku mula start keje dulu.. no friends, no family, no siblings, nobody...  apa-apa pun, aku akan pulang ke rumah seperti sedia-kala.. i miss home, i miss family, i miss siblings... i will miss them once when i'm not here anymore...

No comments:

JIWA

tercalar dihujung luka kerana jiwa yang berpaling mengejar dunia impian yang kini utama berbanding tempatnya berapa harga yang perlu dibayar...