busy day

pagi tadi senang hati je.. after lunch tadi berdebuk kerja datang.. haishh.. baru nak goyang kerusi lebih hari nie.. jom teman aku buat keje...  time aku busy nie la nak tangkap gambar aku.. haish budak-budak nie...
 class menulis.. hehehe~
**bersweater di ofis kala hari hujan.. sejuk kot**
 someone ajak aku dinner malam nie.. 
mule-mule breakfast.. bile xdapat breakfast, try lunch... 
bile da lunch start masuk gear 2 ajak pergi dinner plak..
 nie tengah tengok mitigation plan.. important ok!!!
 ni plak drawing revise timber stage detail
**perlukan size confirmation untuk floor board**
 block F-ground floor plan drawing
**fening... fening...**
tengah memahami sketch drawing from mr.nagata


L: dia, senyum cikit.. nak amik gambar nie..
P: oit.. xnak r.. malu la.. aku wat keje nie..
L: ala, relax la.. xsporting la kaw nie.. 
P: aku nie memang pemalu, xcm kaw. hahah~
L: cepat la.. senyum cikit..
P: ok tapi janji tunjuk kat aku pas nie..
L: ok.. 1, 2, 3.. click..
**hasilnya.. jeng jeng jeng...
senyum kambing...
tengah prepare email untuk monthly meeting esok dekat desktop...
you got message... 
**fone aku pun cikai je.. hehhe**

No comments:

JIWA

tercalar dihujung luka kerana jiwa yang berpaling mengejar dunia impian yang kini utama berbanding tempatnya berapa harga yang perlu dibayar...