syawal 2012

walapun sudah raya ke-9 tapi masih belum terlewat rasanya untuk aku mengucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir batin ya.. *raya kan sebulan.. heheheh~*sebagai manusia biase, memang aku tak lari dari kekasaran bahasa, tingkah laku yang tidak menyenangkan, terngumpat, terkata, buat orang sekeliling terasa hati, terlebih gurau dan banyak terkurang dalam bermacam-macam hal.. aku minta ampun dan maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki serta halalkan segalanya dunia akhirat ya.. text raya pun banyak yang aku tak balas, biase la sibuk dengan persiapan raya dan keluarga.. heheheh~ syukur alhamdulillah, raya kali nie masih dapat beraya bersama keluarga dan orang baru, bro-in-law.... persiapan raya sederhana je tapi meriah... biasa la bile semua adik-beradik berkumpul, rumah dah kalah pasar pagi... bising di segenap ruang.. mr. and mrs. papa pun nampak happy sangat sebab my sis, mrs. suffian dapat berhari raya pertama bersama zuha's family.. aku pulak masih dapat duit raya dari family and kawan-kawan... heheheheh~ gambar raya memang tak banyak memandangkan sibuk menguruskan saudara-mara dan keluarga yang datang ke rumah tetapi masih ada sekeping dua untuk dijadikan kenangan syawal 2012...
 zuha's family 
me 

raya tahun nie tak sempat nak pergi open house rumah kawan-kawan memandangkan aku amik short-course dekat shah alam.. busy dengan class and will struggle for final examination this week.. habis je final kene prepare untuk naik sem baru pulak.. anyways, wish me all the best and gudluck for my papers ya.. till then, selamat hari raya :)) 



1 comment:

aliza zeke said...

gud luck for exam dear n selamat hari raya :)

JIWA

tercalar dihujung luka kerana jiwa yang berpaling mengejar dunia impian yang kini utama berbanding tempatnya berapa harga yang perlu dibayar...