iftar

setelah berkurun-kurun lama iftar kat luar, baru hari nie aku rase nak tulis tapi yang the latest iftar la ya... hehehehe~ sepanjang ramadhan nie aku selalu berbuka dengan housemates aku, kadang dengan member-member housemates aku... best sangat, kenal orang baru... maybe take time tapi overall sangat sporting.. last monday, august 13th, 2012 aku follow housemates aku g berbuka kat sushi  king dengan classmates dorunx.. dearest farna and zila, #thankyou sebab bawa g makan and jalan-jalan.. ada sorang lagi housemates rumah aku, cda... triple of them memang best and sporting... since aku duduk shah alam, memang triple of them yang selalu bawa aku kuar jalan-jalan, shopping, sport and makan-makan.. xpernah berkira sikit pun dengan aku... kalau aku tak tao pe2, dorunx xpernah la nak kedekut untuk share info dengan aku.. siap bagi penjelasan panjang lebar lagi... kuar dengan mereka rase protective sangat-sangat, tambahan pulak aku paling muda.. heheheeh~ btw, #thankyou syafiq, yana, zila, fizul, fana, ahlam, khalifah and asri for the day..


1 comment:

Anonymous said...

Nape x kol. leh iftar ngan along.. tp lwt dh....

JIWA

tercalar dihujung luka kerana jiwa yang berpaling mengejar dunia impian yang kini utama berbanding tempatnya berapa harga yang perlu dibayar...