day

pagi sabtu dye sudah berada di masjid berdekatan spv.. dye perlu menyiapkan kerja yang diberi (wakaf).. so, aku pun ok jer walaupun pada dasarnya tekanan gak.. ehehhehe~ sebelum tu, kire dah dua hari aku tak berjumpe dengan dye.. sob.. sob...sedih kot.. sangat-sangat sedih... then aku terima text dari dye.. "JOM KUAR".. apa lagi, melompat la.. happy sangat-sangat.. mule-mule jual mahal sikit, konon xnak kuar la tapi.. RINDUnyer kat dye..so, apa lagi menyiapkan diri berjumpa si dye la.. rindu sangat-sangat rasenyer.. biler dye sampai tu, DUP DUP DUP DUP jantung aku... ahhahahah~  kitorunx pun bergerak menuju ke tempat yang sepatutnya... first kitorunx g makan, then jalan-jalan kat mega jap... pastu terkejar-kejar masa sebab nak tengok citer v3 kol 3 petang kat teruntum.. sempat gak r masuk sebelum citer start.. heheh.. then pas abis citer v3 kitorunx g kp jap.. berjalan-jalan dan akhirnya sampai ke tingkat 3 di kp.. tiba-tiba terkeluar satu SOALAN dari aku...
aku: sayang, antara GUITAR dan AYANG, mane yang sayang akan PILIH???
boy: diam seketika antara aku dan dye..
aku: jauh di sudut hati aku tahu apa pilihannya di saat itu.. walaupun dye xmenyatakan apa-apa tapi aku mengerti..
boy: SAYANG, jangan samakan manusia dengan bende la... (dye SENYUM kepadaku)
aku: ayang tanya jer.. dan dalam hati aku dapat satu jawapan yang pasti.. aku tahu MUZIK adalah dunianya dan aku sekadar tersenyum... (jangan risau sayang, ayang faham maksud sayang)...
kitorunx bergerak turun untuk ke foodcourt. makan, makan dan terus makan.. akhirnya pasar menjadi destinasi seterusnya.. saje je berjalan kat pasar, xbeli ape2 pun... lepas tu kitorunx pun balik umah.. sampai kat umah, aku pun baring-baring, rehatkan diri.. bergerak ke bilik mandi untuk mandi... actually aku ader wat SUPRISED PARTY tuk dye mengenangkan ahad,14/3 BURFDAY dye.. tapi xjadi.. sedih gilew.. malam sabtu tu aku kuar makan dengan dye seperti biase.. jujur aku xtau cam ner nak tunjukkan sayang aku dekat dye.. aku wat biase sangat-sangat dengan seluar track bottom and tshirt aku kuar... dah la party tu xjadi, memang frust r.. aku nak tengok dye happy sebab aku tau dye happy dengan kawan-kawan dye.. selepas balik dari makan malam, dye hantar aku pulang.. aku minta dye untuk tunggu sebentar.. dengan gegas aku berlari ke atas dan mencapai hadiah yang aku beli buat dye... hadiah biasa dan aku harap dye gembira dan suke dengan pemberian dari aku... sebuah GUITAR, mungkin xseberapa tapi aku belikan khas utuk dirinya.. jujur aku katakan, aku sayang dye sangat-sangat... 
sayang, happy BESDAY to u.. hop u happy owiz and wish u LUCK.. may GOD bless u owiz my dear..

No comments:

JIWA

tercalar dihujung luka kerana jiwa yang berpaling mengejar dunia impian yang kini utama berbanding tempatnya berapa harga yang perlu dibayar...