DATC - UiTM

alhamdulillah.. akhirnya selamat bergelar graduan as uitm student on October 29th, 2011.. i got diploma certificate already.. tenkiu to zuha's family untuk semangat dan dorongan, lectures, uitm alumni, shahputra college, friends and semua yang terlibat sama ada secara sengaja or tak.. 
 
the big tenkiu to papa and mama for everything. diploma yang aku dapat masih belum mampu membalas segala jasa dan pengorbanan yang mereka lakukan untuk membesarkan aku dan menjadikan aku seorang yang berjaya.. masih panjang jalan yang perlu aku lalui, masih berjuta halangan yang belum aku tempuhi... ini adalah satu permulaan untuk aku terus menapak dalam mengejar dunia. hanya ini yang aku mampu bagi buat sementara waktu.. 
     

tenkiu dekat adik beradik yang banyak membantu susah senang ketika aku belajar... memberi nasihat jangan cakap la, mengutuk pun banyak jugak.. hahah.. tapi mereka tetap ada walau bermacam masalah yang berlaku antara kami berlima.. macam-macam ragam dan gelagat tapi inilah yang mewarnai hubungan kami adik-beradik..

the best thing is i have oll of them in my convocation day.. seriusly rase bertuah sangat.. semua free time nie untuk attend my graduation day...

terima kasih untuk kawan-kawan yang membantu dalam pelajaran dan test... yang sentiasa menghulurkan ilmu, semangat, kata-kata dan kenangan.. tanpa mereka tak mungkin aku akan berjaya memegang segulung diploma.. akhirnya dapat juga aku bertemu mereka yang menjadi kesayangan...
 NURUL HAZWIN ABD HALIM
NORAZLINA NORDIN
ASMALINA GHAZALI        

terima kasih semua.. semoga hubungan yang terjalin antara kita menjadikan kita lebih matang dalam mencari sebuah kehidupan untuk masa hadapan.. mohon maaf untuk setiap kesalahan atas kekurangan diri.. semoga kenangan yang tercipta sentiasa mewarnai hari-hari yang mendatang...
 
housemate
course-mate

No comments:

JIWA

tercalar dihujung luka kerana jiwa yang berpaling mengejar dunia impian yang kini utama berbanding tempatnya berapa harga yang perlu dibayar...