study review # 5

this week memang aku struggle gile, dah macam panjat gunug everest aku rase.. hehehe~ padahal xpenah g pun..  :)) isnin lepas aku ada test total management.. selasa dengan rabu kire cuti yang #awesome untuk aku sebab aku ada test management dengan test industrial relation..**meraikan test yang killer.. so dengan kerajinan yang melimpah-ruah, aku sangatlah wajib untuk study especially subject industry...menangis, melalak, meraung jangan cakap la.. berguling sana-berguling sini waktu study industry subject.. tenkiu to all people yang support aku and bagi semangat.. **rase macam artis kejap.. hahaha~ and finally lega gilos bile dah lepas dua-dua test tue.. lega and happy.. aku pun xtao la ape yang aku jawab and tak nak fikir pun tapi yang #awesome aku rase kurang beban yang selama nie aku tanggung untuk dua tiga hari nie.. **ffuuuhhhh... full marks tue maybe tak la tapi at least answer booklet aku tue penuh dengan huruf-huruf yang sangat comel.. hahaha~ so weekends nie aku tak balik ipoh like previous-previous weeks sebab test aku yang #awesome tue jatuh pada hari jumaat malam... **very the princess aku rasa.. so hari nie aku akan rest untuk beberapa jam di rumah sewa aku sebelum mencergaskan diri bersama subject law pulak... tapi yang penting hari nie kene siapkan  little shabby card yang #awesome.. hehehe~ **awesome la sangat kan.. watever  :))  shah alam pun hari nie suam-suam kuku je, rase cute je if dapat sambung tido.. hahaha~ disebabkan aku duduk tingkat 6, dapat la rase macam duduk oversea kejap bile angin sepoi-sepoi bahasa datang.. hahaha~ sejuk ala-ala winter season walaupun xde salji.. hahaha~  wish all of you have beautiful saturday.. till then dearest..
muke d'pagi sabtu yang #awesome.. 

No comments:

JIWA

tercalar dihujung luka kerana jiwa yang berpaling mengejar dunia impian yang kini utama berbanding tempatnya berapa harga yang perlu dibayar...