hopin'


d'sini aku masih sendiri
merenungi hari-hari sepi
aku tanpamu 
masih tanpamu
bila esok hari datang lagi
'ku coba hadapi semua ini
meski tanpamu oouuuhhh
meski tanpamu
bila aku dapat bintang yang berpijar
mentari yang tenang bersamaku disini
ku dapat tertawa menangis merenung
d'tempat ini aku bertahan 
suara dengarkanlah aku
apa khabarnya PUJAAN HATIKU
aku d'sini menunggunya
masih berharap
d'dalam hatinya
suara dengarkanlah aku
apakah aku slaloo dihatinya
aku d'sini menunggunya
masih berharap
d'dalam hatinya
dan 'ku masih tetap disini
ku lewati semua yang terjadi
AKU MENUNGGUMU
aku menunggu..
 
p/s: dedicated to HIM yang berada jaoh dari gadyz..

No comments:

JIWA

tercalar dihujung luka kerana jiwa yang berpaling mengejar dunia impian yang kini utama berbanding tempatnya berapa harga yang perlu dibayar...